Καριέρα – Θέσεις εργασίας

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (JOB DESCRIPTION)

 

Ποιοι είμαστε

Είμαστε ένα από τα κορυφαία Μαιευτικά – Γυναικολογικά ιατρεία στην Θεσσαλία με συνεχή εξέλιξη και περισσότερους από 2500 τοκετούς τα τελευταία 20 χρόνια.

Διαθέτουμε υψηλό επίπεδο οργάνωσης και βρισκόμαστε σε διαδικασία πλήρους ψηφιοποίησης. 

 

Σύντομη Περιγραφή Θέσης Εργασίας

Θα αποτελείς αναπόσπαστο κομμάτι του #kalogeoteam και θα είσαι μέλος μίας ομάδας 6 ατόμων. Θα είσαι ένα από τα 4 άτομα που ασχολούνται με την καθημερινή λειτουργία του ιατρείου. Μαία, εξωτερική συνεργάτης, είναι το επιπλέον μέλος της ομάδας μας.

Οι κύριες δραστηριότητες σου θα περιλαμβάνουν:

  • Την υποδοχή και συμμετοχή στην διαχείριση των ασθενών στο χώρο του ιατρείου.
  • Την διαχείριση ηλεκτρονικών φακέλων και την ηλεκτρονική συνταγογράφηση.
  • Την συνδρομή στην γραμματειακή υποστήριξη του ιατρείου.

 

Οι κύριες αρμοδιότητες σου περιλαμβάνουν

Η παρακολούθηση της εγκυμοσύνης αποτελεί κύριο μέλημά μας επομένως το νέο μέλος της ομάδας μας θα εκπαιδευθεί στην φιλοσοφία του ιατρείου μας και στον τρόπο προσέγγισης μας. Οι αρμοδιότητές σου θα περιλαμβάνουν:

  • Παρακολούθηση της εγκυμοσύνης.
  • Συμβουλευτική για θέματα εγκυμοσύνης
  • Συμβουλευτική για γυναικολογικά θέματα (προληπτικός έλεγχος, αντισύλληψη, εμμηνόπαυση κλπ).
  • Διενέργεια καρδιοτοκογραφημάτων.

 

Επιπλέον θα έρχεσαι σε επαφή και θα είσαι υπεύθυνη για την διαχείριση των ασθενών στον χώρο των εξεταστηρίων. Οι αρμοδιότητες σου περιλαμβάνουν:

  • Λήψη ιστορικού και καταγραφή αποτελεσμάτων εξετάσεων.
  • Συμμετοχή στην διαδικασία της εξέτασης.
  • Ενημέρωση ηλεκτρονικού ιατρικού φακέλου.
  • Λήψη ζωτικών σημείων.
  • Συμμετοχή σε μικροεπεμβάσεις στο χώρο του ιατρείου.
  • Αιμοληψίες.
  • Διενέργεια εμβολιασμών.
  • Ενημέρωση ασθενών.
  • Καθαρισμός και αποστείρωση ιατρικών εργαλείων.

 

Συνδρομή στην λειτουργία της γραμματείας

Ανάλογα με τις περιστάσεις θα χρειαστεί να συνδράμεις και στην γραμματειακή υποστήριξη του ιατρείου. Αυτό περιλαμβάνει:

  • Υποδοχή των προσερχομένων στο χώρο του ιατρείου.
  • Τηλεφωνική επικοινωνία με ασθενείς και συνεργάτες του ιατρείου.
  • Ενημέρωση των ραντεβού στο ημερολόγιο του ιατρείου.
  • Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail).
  • Kαταχώριση δεδομένων στο ιατρικό μας πρόγραμμα.
  • Έκδοση ιατρικών αναφορών και πορισμάτων.
  • Έκδοση συνταγών (ηλεκτρονική συνταγογράφηση).
  • Οργάνωση προμήθειας αναλώσιμου υλικού για το ιατρείο.

 

Τι προσφέρουμε

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών. Η αποδοχές αφορούν θέση πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης (40 ώρες εργασίας την εβδομάδα) ανάλογα με το πτυχίο και τα προσόντα.
  • Ευκαιρίες ανάπτυξης και εξέλιξης. Ενθαρρύνουμε την συμμετοχή σε σεμινάρια και υποστηρίζουμε την προσπάθεια απόκτησης μεταπτυχιακών τίτλων.
  • Ευχάριστο και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον. Η ομάδα διακρίνεται για το εξαιρετικό κλίμα που έχει καλλιεργηθεί ανάμεσα στα μέλη της.
  • Εκπαίδευση ώστε να μπορέσεις να εργαστείς σε ένα πλήρως ψηφιοποιημένο περιβάλλον ιατρείου (περιλαμβάνει εκπαίδευση στη διαχείριση του ηλεκτρονικού φακέλου του ασθενούς και στην ηλεκτρονική συνταγογράφηση).

 

Τι ζητάμε

  • Πτυχίο: Μαιευτικής ή νοσηλευτικής.
  • Εμπειρία σε ανάλογη θέση δεν είναι απαραίτητη.
  • Καλή γνώση Αγγλικών.
  • Πολύ καλή γνώση υπολογιστών (δουλεύουμε σε περιβάλλον Windows & Mac).
  • Ομαδικό πνεύμα και συνεργασία.
  • Πρωτοβουλία, καλή επικοινωνία, χαμόγελο.
  • Υπευθυνότητα και εχεμύθεια.
  • Ευελιξία στο ωράριο εργασίας.
  • Η ύπαρξη διπλώματος οδήγησης θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.

 

Τέλος, η έντονη παρουσία μας στο διαδίκτυο κάνει επιτακτική την ανάγκη δημιουργίας content. Αν η φωτογραφία είναι κάτι που σου αρέσει θα απαθανατίζεις στιγμές φροντίδας, αγάπης & στοργής.

 

Για να μας συστηθείς συμπλήρωσε στα πεδία τα στοιχεία σου ή στείλε μας στο [email protected]